Kaj če bi na vzgojo in izobraževanje naših rojencev gledali kot na vedo o vodenju otrok in ne prenosu znanja.

Že Platon je bil prepričan, da znanja ne moremo posredovati drugim ter da le vsak posamezniak lahko sam pride do svojega znanja. Naloga učitelja pa je ta, da ga na tej poti usmerja. Če tako razumemo vzgojo ugotovimo, da le-ta ni prenos znanja iz glave v glavo, temveč gre za »zaobračanje pogleda«, radikalno spremembo človekovega pogleda na svet.

Platonova pot, ki ga je vodila do znanja, je bila čisto drugačna kot smo je danes vajeni. Takratni učitelji so bili modreci, katerih naloga je bila spretno postavljanje vprašanj svojim učencem, ki so jih vodila do premišljenih odgovorov.

S pomočjo vodenja z vprašanji, spodbujamo k razvijanju kritičnega mišljenja. Pomembno je da se ljudje naučimo, da ni pomembno zgolj imeti mnenje, temveč predvsem vedeti zakaj imamo takšno mnenje. Filovzgoja ali filozofski način vzgoje, nas torej zmerom napeljuje k temu, da iščemo razloge za svoja prepričanja. Uči nas kulturno in produktivno izmenjati misli, tudi ko se ne strinjamo in spremeniti naša mnenja (v kolikor se izkaže da so napačna).

Sanja

      Leave a Reply

      Your email address will not be published. Required fields are marked *

      Igraš tenis? Pojdi se kotalit!

      Pri starših dojenčkov opažam, da v veliki večini posvečajo kotaljenju velik pomen ter pri svojemu dojenčku, v kolikor je ravno v tej fazi, to tudi spodbujajo. Kasneje skozi razvoj in [...]
      Read more
      • Sanja 040 661 228

      • Terapije izvajamo na lokaciji:
        Dragočajna 22,
        1216 Smlednik
      • Gozdne urice izvajamo na lokaciji:
        Sora 61,
        1215 Medvode

      Naročite se na naše novice

      © razcvet 2023. All rights reserved.
      Politika zasebnosti | Splošni pogoji poslovanja